Plan de Acollida

2 de noviembre de 2016

Conclúen os talleres de formación TIC.

O pasado 31 de outubro finalizaban unha das actividades máis demandadas dentro do Plan de Acollida: os cursos de contido básico web. Unha serie de talleres onde se falicitaba información da páxina web da UNED, o portal web do Centro Asociado, a contorna aLF, a xestión de correo correo electrónico, os cursos virtuais e a plataforma INTECCA. Ferramentas fundamentais na vida académica desta Universidade.

Nun principio programáronse tres talleres,  con todo e á vista da demanda e interese por parte dos alumnos, se agendaron dous talleres máis, un deles na aula de Ferrol.

Participaron un total de 101 inscritos, deles 84 asistiron aos talleres na sede da Coruña e 17 fixérono na aula de Ferrol.

Este bloque de actividades de apoio tecnolóxico, completábase cunha xornada de actualización tutorial enfocada aos profesores titores do Centro Asociado. Nela ofrecíase un repaso dos coñecementos e ferramentas básicas para o desenvolvemento das titorías empregando as competencias tecnolóxicas, ferramentas e recursos da UNED, así como a videoconferencia e webconferencia como canles de emisión.

Pablo Vales Esteban, coordinador de incidencias tecnolóxicas do Centro Asociado, acompañaba a Germán Carro na parte formativa durante estas xornadas.

----------------------------{}---------------------------