Conferencia "A decoración pictórica dun Balneum de Gallaecia: o xacemento romano de Cambre"

6 de marzo de 2017

Prevista para o próximo 20 de marzo.

María Loira Enríquez, profesora titora da materia de Pehistoria na UNED A Coruña, impartirá, o próximo 20 de marzo a partir das 19:00 horas no salón de actos da sede da UNED na Coruña, a conferencia "A decoración pictórica dun Balneum de Gallaecia: o xacemento romano de Cambre".

Loira comparte un adianto do contido: "A conferencia ten como base un traballo propio sobre os fragmentos de pintura romana achados en Cambre, levado a cabo baixo a dirección da profesora Carmen Guiral, do Departamento de Prehistoria e Arqueoloxía, e publicado baixo a seguinte referencia: LOIRA ENRÍQUEZ, M (2014): "Pinturas murais do xacemento romano de Cambre", Gallaecia, nº 33, pp. 239-256.

O principal obxectivo desta charla é dar a coñecer, en particular aos alumnos de Historia e Historia da Arte, un enclave de interese no noso patrimonio: o xacemento romano de Cambre. A través del profundizarase nos establecementos tipo vila, os espazos termais e os repertorios decorativos en pintura. A escavación arqueolóxica deixou a descuberto estruturas e fragmentos pictóricos do período romano que será analizados e contextualizados ao longo da conferencia. Os escasos restos de pintura romana que puideron chegar ata os nosos días, no ámbito do noroeste, fan que o enclave teña un valor singular".

Esta actividade está organizada pola Delegación de Alumnos da Facultade de Xeografía e Historia UNED A Coruña e é de acceso libre.

---------------------------------------{}-------------------------------------

Horarios provisionais+info
AVISO. En atención al calendario del curso 23-24 el Centro UNED A Coruña y el Aula UNED Ferrol permanecerán cerrados del 25 de marzo al 1 de abril incluidos, con motivo de la celebración de la Semana Santa.Disculpen las molestias.
II CONGRESO DE CONTRATACION PUBLICA. DIPUTACION DE A CORUÑA+info
Buscamos galegofalantes. +info