"A moda está presente de modo constante na vida do século XXI e a súa participación cotiá no estilo de vida actual fixo que transcenda a súa natureza mercantil, creativa e industrial, para abrazar outros ámbitos como o teórico ou intelectual e o cultural ou museístico"

25 de abril de 2017

Román Padín, experto investigador sobre teoría da moda, imparte unha conferencia sobre as exposicións de moda nas institucións museísticas, prevista para o 3 de maio, a partir das 19:00 horas.

A Delegación de Alumnos do Centro Asociado UNED A Coruña programa unha nova conferencia, enmarcada dentro do ciclo de actividades que con carácter anual, desenvolven nas instalacións da sede na Coruña. Nesta ocasión está previsto realizar unha análise do impacto que as exposicións de moda -dentro dun marco contemporáneo- teñen no ámbito espacial do museo. A presentación "As exposicións de moda nas institucións museísticas no cambio de milenio. Conversacións entre arte e moda nas salas de exposicións", será o 3 de maio, a partir das 19:00 horas, nunha única sesión presencial, de acceso libre.

"A moda está presente de modo constante na vida do século XXI e a súa participación cotiá no estilo de vida actual fixo que transcenda a súa natureza mercantil, creativa e industrial para abrazar outros ámbitos como o teórico ou intelectual e o cultural ou museístico. Na conferencia analízanse as diversas naturezas que adopta a moda na contemporaneidad e exponse especificamente un estudo das exposicións de moda en institucións e museos nas dúas últimas décadas. Entre outros supostos de exposicións trataranse os de Maison Martin Margiela, Iris van Herpen, Walter van Beirendonck, Bernhard Willhelm, Yohji Yamamoto, Yves Saint Laurent ou Cristóbal Balenciaga". Román Padín Otero

Padín é licenciado en Dereito. Diploma de Estudos Avanzados (DEA) en Modos de Coñecemento na Práctica Artística Contemporánea, Departamento de Escultura, Facultade de Belas Artes de Pontevedra, doutorando na mesma Facultade. É profesor colaborador no centro educativo de Estudos Superiores en Deseño Téxtil e Moda de Galiza (ESDEMGA). Experto investigador sobre teoría da moda, desde 2008 é profesor convidado na Universidade de Vigo.

Román Padín desenvolve unha extensa actividade como colaborador en prensa, publicando asiduamente sobre arte, moda e cultura en calidade de redactor e articulista, así como en revistas especializadas. É habitual conferenciante de moda e arte; Museo de Reproducións de Bilbao; Casa dás Campás de Pontevedra; MACUF da Coruña, entre outras institucións ou galerías de Arte.

---------------------------------------{}-------------------------------------