Plan de Acollida

26 de octubre de 2016

El pasado 24 de octubre finalizaron las sesiones de técnicas de estudio en las se inscribieron un total de 113 alumnos.

O Plan de Acollida a para este curso académico, agendado entre setembro e outubro, programaba catro actividades enfocadas a optimizar o tempo de estudo que se celebraron de forma presencial na sede da Coruña.

Por unha banda celebráronse dous talleres de carácter práctico e participativo "Cómo planificar o teu estudo correctamente", onde se daban a coñecer ferramentas de axuda ao alumno UNED para adquirir destrezas no seu traballo académico. Mellorar os procedementos de autoconocimiento na propia forma de aprender e activar unha adecuada distribución do tempo de estudo e posterior repaso antes do exame. A estas dúas sesións inscribíronse 69 alumnos.

Como complemento a estes dous talleres, impartíronse dúas sesións nas que se matricularon 113 alumnos: "Estudas igual para un exame tipo test que para un exame de desenvolvemento? Ensinámosche as técnicas adecuadas", onde se pretendía axudar e orientar ao alumno para a mellora do seu estudo mediante o coñecemento das Técnicas de Estudo adecuadas á materia.

Á fronte destes talleres estarba Carmen Delia García-Fuentes de la Fuente, profesora titora do Centro Asociado, coordinadora do Centro de Orientación, Centro de Orientación, Información e Emprego (COIE), e profesora titular na Universidade da Coruña.

----------------------------{}---------------------------