Probas Presenciais

23 de noviembre de 2016

10 Preguntas sobre os exames na UNED.

1.- Onde podo consultar o calendario de exames?

• A través da páxina web do Centro Asociado www.acoruna.uned.es > Son alumno > Exames > calendario de exames.
  • Na web da UNED www.uned.es.
  • As datas de exames inicialmente previstas a comezo de curso poden, moi excepcionalmente, variar, polo que é recomendable que confirmes o calendario de exames antes de cada convocatoria.
  • Accede ao calendario aquí.

2.- Podo realizar o meu exame nun Centro Asociado distinto daquel no que estou matriculado?

• Si. Como alumno da UNED tes dereito a presentarte en calquera Centro Asociado da nosa Universidade.
  • Debes poñerte en contacto co Centro onde desexes examinarte.
  • Solicitude aquí para realizalo no Centro de A Coruña se pertences a outro Centro.

• Recorda que na Aula de Ferrol non se realizan exames.

3.- Que son os exames de reserva e como os pido?

• Aos exames de reserva teñen dereito automaticamente aqueles alumnos aos que coincidan dous ou máis materias no mesmo día e hora; non obstante, deben solicitalo ao Tribunal no mesmo momento en que entreguen o exercicio que lles dá dereito a ela.
  • Excepcionalmente, o presidente do Tribunal pode valorar a solicitude de reserva realizada por alumnos nos cales concorran causas extraordinarias, que deberán acreditarse antes da data do devandito exame.
  • Podes conseguir o impreso de solicitude de reserva aquí.

4. Que documentación debo levar aos exames?

• Debes traer o teu documento de identidade: DNI, pasaporte, e o teu carné de estudante da UNED.
  • Mira aquí cómo solicitar o teu carné de estudante.

• É recomendable presentarse no Centro polo menos con 15 minutos de antelación respecto da hora establecida para o exame.

5.- Que pasa se chego tarde ao exame?

• Podes entrar á aula de exame para realizalo sempre que chegues dentro da media hora inmediatamente seguinte ao comezo deste.
  • A partir desa media hora non é posible a emisión do exame.
  • Se chegas tarde, non por iso altérase a hora de finalización e entrega prevista.
  • No caso de que a entrada ao exame se produza tarde por causas imputables ao Centro (problemas técnicos, grande afluencia de alumnos, etc.), o alumno sempre manterá o dereito ao tempo de realización de exame estipulado.

6.- Como sei o meu tipo de exame?

• A guía de cada materia proporciónache información detallada sobre o exame: tipo (test, desenvolvemento, preguntas breves...), duración deste (unha hora, hora e media, dúas horas), modo de cualificación, material permitido, etc.
  • Por favor, leo atentamente con antelación, para evitar sorpresas.
  • Recorda que unha mesma materia pode ter tipos de exames distintos (p. ex., desenvolvemento en convocatoria normal, tipo test en reserva).
  • É esencial que leas detidamente o enunciado e instrucións do exame, nel encontrarás toda a información precisa para realizar o teu exame.

7.- Como podo consultar a normativa reguladora de ás probas presenciais da UNED?

• Regulamento de Probas Presenciais aquí.

8.- Como podo consultar as miñas notas?

• A través de internet.
  • Para iso, debes acceder ao Campus Estudantes www.uned.es coas túas claves de alumno.
  • Máis información aquí.

9.- E se non sae a miña nota?

• Dende a data de publicación das cualificacións nos correspondentes sistemas informáticos, cada estudante dispón dun prazo de 10 días naturais para reclamar por escrito, ante o equipo docente respectivo, a inclusión da súa nota se, eventualmente, esta foi omitida na información proporcionada por tales sistemas (art.º 88 do Regulamento de Probas Presenciais vixente).

10.- Como podo formular unha reclamación sobre unha cualificación?

• Dentro dun prazo de 7 días dende a publicación das notas para cursar a reclamación, dirixidas ao equipo docente da materia ou ao Departamento ao que pertence esta.
  • Máis información da revisión de exames aquí.

----------------------------{}---------------------------