"Sen dúbida, despois de tantos anos sen estudar, enfrontarme a todo isto de novo, fíxome reformularme e evolucionar a maneira de estudar para poder afrontar a carreira con éxito"

8 de noviembre de 2019

Mario Fernández Vázquez graduouse en Dereito no curso 2018/19

Este venres presentámosvos a Mario Fernández Vázquez, alumno do noso Centro Asociado, que se acaba de graduar en Dereito no curso 2018/19.

O seu currículo académico pasa por completar un bacharelato hai anos e superar o curso de acceso á universidade na UNED, así como o grao en Dereito. En canto ao seu currículum profesional, sempre tivo un marcado perfil comercial tanto por conta allea como por conta propia.

O pasado 10 de outubro recolleu o seu diploma no Acto Oficial de Apertura do Curso Académico 2019/20. A continuación, mostrámosvos as súas reflexións acerca do seu paso pola nosa Universidade; esperamos que a súa experiencia sea de exemplo e apoio para quen estades a estudar unha carreira.

Por que decidiches realizar o Grao na UNED?

Porque desexaba ter unha formación xurídica e a UNED permitíame compaxinalo coa miña vida profesional.

Cales foron os obxectivos iniciais cando te matriculaches por primeira vez: persoais ou profesionais?

Ambos, xa que sempre sentín atraído polo Dereito e gustaríame poder exercelo profesionalmente.

Como describirías o proceso nestes anos de estudo? Sentes que como estudante tiveches unha evolución na túa forma e tempo de traballo e de estudo desde os inicios?

Sen dúbida, despois de tantos anos sen estudar, enfrontarme a todo isto de novo, fixo que me reformulara e evolucionar a maneira de estudar para poder afrontar a carreira con éxito. Tívenme que reformular toda a planificación co primeiro curso xa iniciado, nun principio, pensei que a forma máis adecuada sería confeccionar os meus propios resumos e apuntamentos, pero dada a extensión das materias vin que non dispoñía do tempo necesario para iso, así que aos poucos fun absorbendo a información directamente dos libros, subliñando o esencial para despois volver sobre iso, deixando o tempo necesario para repasalo e abordar así os exames.

Na túa opinión e no plano profesional, que che vai a achegar esta titulación a curto e medio prazo?

Dentro do mundo xurídico ao que pretendo acceder, é o primeiro paso para todo. Teño a base, agora terei que ir profundando nas distintas materias solicitando a información necesaria doutras fontes.

Como viviu a túa contorna estes anos de estudo? Tiveches que sacrificar tempo, renuncias...?

Evidentemente isto require unha constancia e unha serie de horas que teñen que saír do teu tempo libre, o cal conleva un sacrificio que afectou tamén á miña contorna máis próxima. Aínda que é certo que o afrontaron de bo grado, permitíndome así cumprir os meus obxectivos; facilitáronme moito a tarefa.

Un pequeno xogo: tres adxectivos positivos e tres non tan positivos do teu paso por esta Universidade.

Non podo resumir isto con simples adxectivos.

Puntos positivos:

• Tiven uns titores de luxo na súa maioría.
  • Un gran compañeirismo; lévome amigos para toda a vida.
  • Unha boa formación xurídica.

Menos positivos:

• Os libros; a maior parte non están enfocados á docencia e en varias ocasións tiven que recorrer á lei para entender o que din os libros que se supón que explican a lei.
  • A soidade do estudante da UNED fronte a devanditos manuais, paliada afortunadamente por grandes compañeiros e moi bos titores.
  • A desesperante tardanza na publicación das notas e unha páxina web moi mellorable.

Anímaste a seguir estudando?

Si, de feito estou a facer o Máster de acceso á avogacía. Con todo, neste tipo de carreiras non terminas de estudar nunca, xa que requiren unha actualización contínua.

Imaxe: Mario Fernández Vázquez.

¡Parabens Mario!

------------------------~()~-----------------------